Ελεύθερος χρόνος I – Εκπαιδευτική ρομποτική

Παρουσιάζονται τα βήματα για την κατανόηση ενός προφορικού κι ενός γραπτού κειμένου.
Έφηβοι ως ενεργοί πολίτες VIΙ

Παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο παράγω μια κριτική με επιχειρήματα.
Οι σημαντικοί άλλοι (Οικογένεια – Φίλοι) IV

Παρουσιάζονται οι εγκλίσεις και τι δηλώνουν στον λόγο.
Οι σημαντικοί άλλοι (Οικογένεια – Φίλοι) V

Παρουσιάζονται οι εγκλίσεις και η λειτουργία τους στον λόγο.
Διαδικτυακός εθισμός

Παρουσιάζονται ο ορισμός, τα συστατικά και οι μορφές της ονοματικής φράσης, όπως και η διάκρισή της από τη ρηματική.
Έφηβοι ως ενεργοί πολίτες III

Παρουσιάζονται το κειμενικό είδος και ο επικοινωνιακός σκοπός μιας ομιλίας
Έφηβοι ως ενεργοί πολίτες VΙ

Παρουσιάζονται οι επιρρηματικές μετοχές και η λειτουργία τους στον λόγο
Οι σημαντικοί άλλοι (Οικογένεια – Φίλοι) VIII

Παρουσιάζονται οι τρόποι με τους οποίους παράγω μια περίληψη
Οι σημαντικοί άλλοι (Οικογένεια – Φίλοι) VIII

Παρουσιάζονται τα μονόπτωτα και δίπτωτα ρήματα, καθώς και το άμεσο και έμμεσο αντικείμενο
Διαδικτυακός εθισμός

Παρουσιάζονται οι συντακτικές λειτουργίες της ονοματικής φράσης