Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Οι κλασματικές μονάδες
Ύστερα από μια σύντομη επανάληψη στη γραφή και την αναπαράσταση των κλασμάτων, στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται ειδικότερη αναφορά στην έννοια της κλασματικής μονάδας. Μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων, το παρόν βίντεο αποσκοπεί στο να καταστήσει ικανούς τους μαθητές να αναγνωρίζουν την κλασματική μονάδα.
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Οι αριθμοί μέχρι το 50 – Δεκάδες και μονάδες – Πρόσθεση
Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο, που απευθύνεται σε μαθητές Α΄ Δημοτικού, γίνεται μια επανάληψη στους αριθμούς μέχρι το 50. Στόχος είναι οι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν τους αριθμούς μέχρι το 50, να μάθουν πώς γράφονται οι παραπάνω αριθμοί με λέξεις και να μπορούν να αναλύουν τους διψήφιους αριθμούς σε δεκάδες και μονάδες. Απώτερος στόχος είναι […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Οι αριθμοί μέχρι το 3.000
Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο έχει ως στόχο να εξοικειώσει τους μαθητές με τους φυσικούς αριθμούς μέχρι το 3.000, μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων εξάσκησης, όπως για παράδειγμα με τη χρήση αριθμητικών σειρών – ακολουθιών. Απώτερος στόχος του βίντεο είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία της αξίας θέσης ψηφίου στους φυσικούς αριθμούς.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Οι αριθμοί έως το 10
Εκπαιδευτικό βίντεο που έχει ως στόχο να γίνει μια επανάληψη στους αριθμούς από το 0 έως το 10. Μέσα από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, οι μαθητές εξασκούνται στο να γράφουν τα αριθμητικά σύμβολα, να διατάσσουν τους αριθμούς σε αριθμογραμμή, να κάνουν πρόσθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 5 και, τέλος, να κάνουν συγκρίσεις αριθμών. Απώτερος στόχος […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Οι αριθμοί από το 10 μέχρι το 20
Σε αυτό το εκπαιδευτικό βίντεο, οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού, μαθαίνουν να μετράνε μέχρι και 20 αντικείμενα, να μετράνε προφορικά μέχρι το 30 και να αναγνωρίζουν τους αριθμούς από το 10 μέχρι το 20. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με τους φυσικούς αριθμούς και το δεκαδικό σύστημα αρίθμησης.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Ο κάθετος πολλαπλασιασμός και η επαλήθευσή του
Μέσα από το μάθημα αυτό, οι μαθητές Δ΄ Δημοτικού γνωρίζουν τη διαδικασία του κάθετου πολλαπλασιασμού. Ύστερα από μια σύντομη επανάληψη στον «οριζόντιο» πολλαπλασιασμό, οι μαθητές εξασκούνται στον κάθετο πολλαπλασιασμό μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων. Στο τέλος, γίνεται αναφορά σε μια μέθοδο επαλήθευσης (σταυρός) του πολλαπλασιασμού.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού
Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο έχει ως στόχο να εξασκήσει τους μαθητές στην εκτέλεση της πράξης του πολλαπλασιασμού για διψήφιους αριθμούς. Αρχικά, παρουσιάζεται ο λεγόμενος «ελληνικός πολλαπλασιασμός», ο οποίος ξεκινάει με ανάλυση των αριθμών στις δεκάδες και στις μονάδες τους, ενώ, στη συνέχεια, παρουσιάζεται ο αλγόριθμος του κάθετου πολλαπλασιασμού. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εφαρμόσουν […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Μονάδες – Δεκάδες
Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο απευθύνεται σε μαθητές Α΄ τάξης Δημοτικού. Στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν τη δεξιότητα ανάλυσης ενός φυσικού αριθμού (μέχρι το 10) σε άθροισμα δύο άλλων φυσικών αριθμών. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την σχέση μεταξύ ενός ψηφίου και της αξίας του σε διψήφιους αριθμούς.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Μοιράζομαι δίκαια με τους φίλους μου
Εκπαιδευτικό βίντεο που έχει ως στόχο να αποτελέσει μια εισαγωγή στην έννοια της διαίρεσης ως πράξης μερισμού. Στο βίντεο οι μαθητές καλούνται, με τη βοήθεια του πολλαπλασιασμού, να λύσουν μια σειρά σχετικών προβλημάτων διαίρεσης. Απώτερος στόχος είναι να αντιληφθούν οι μαθητές τη σχέση που υπάρχει μεταξύ των πράξεων της διαίρεσης και του πολλαπλασιασμού.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Μετρώ τον χρόνο – Γνωρίζω καλύτερα τις μονάδες μέτρησης του χρόνου
Εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τη μέτρηση του χρόνου. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να εξασκηθούν στον υπολογισμό μικρών χρονικών διαρκειών. Μέσα από τις δραστηριότητες που παρουσιάζονται, οι μαθητές καλούνται να μάθουν να απαγγέλλουν τους μήνες του έτους και να διακρίνουν τη διαφορετική χρήση του ημερολογίου από το ρολόι. Απώτερος στόχος είναι η εξοικείωση των […]