Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου
Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο, μέσα από προβλήματα της καθημερινότητας, γίνεται εξάσκηση στη διάταξη δεκαδικών αριθμών. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την αξία της θέσης των ψηφίων στους δεκαδικούς αριθμούς. Απώτερος στόχος είναι να αξιοποιήσουν την παραπάνω γνώση, σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει διάταξη ενός πλήθους δεκαδικών αριθμών είτε σε αύξουσα είτε […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Διακρίνω το περίγραμμα από την επιφάνεια – Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά
Εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα το περίγραμμα και την επιφάνεια των γεωμετρικών σχημάτων. Το παρόν βίντεο έχει ως στόχο να καλλιεργήσει την ικανότητα των μαθητών να υπολογίζουν την περίμετρο συγκεκριμένων γεωμετρικών σχημάτων. Απώτερος στόχος είναι να βοηθήσει τους μαθητές να είναι σε θέση να διακρίνουν τη διαφορά ανάμεσα στις έννοιες «περίμετρος» και «εμβαδόν».
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Διαιρέτες φυσικού αριθμού και μέγιστος κοινός διαιρέτης
Σε αυτό το εκπαιδευτικό βίντεο, που απευθύνεται σε μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού, γίνεται επανάληψη στην έννοια του διαιρέτη ενός φυσικού αριθμού και εκμάθηση της διαδικασίας εύρεσης όλων των διαιρετών ενός αριθμού. Μέσα από την παραπάνω διαδικασία, οι μαθητές μαθαίνουν να υπολογίζουν τον μέγιστο κοινό διαιρέτη (ΜΚΔ) δύο ή περισσότερων φυσικών αριθμών. Παράλληλα, παρουσιάζονται και πιο […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Διαίρεση κλασμάτων
Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται αρχικά μια εισαγωγή στην έννοια της διαίρεσης και παρουσιάζεται ο αλγόριθμος της διαίρεσης για ακέραιους αριθμούς. Το βίντεο έχει ως στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να κατακτήσουν τον αλγόριθμο της διαίρεσης, σε περίπτωση που η διαίρεση αφορά σε κλασματικούς αριθμούς.
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Δεκαδικοί αριθμοί
Στο εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται μια επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να εισαχθούν στη γραφή και την ορολογία των δεκαδικών αριθμών (μέχρι 3 δεκαδικά ψηφία). Απώτερος σκοπός είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί να κάνουν προσθέσεις και αφαιρέσεις δεκαδικών αριθμών.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γραφή της πρόσθεσης με χρήση συμβόλων
Εκπαιδευτικό βίντεο που απευθύνεται στους μαθητές της Α΄ Δημοτικού και έχει ως αντικείμενο την πράξη της πρόσθεσης. Στόχοι του βίντεο είναι οι μαθητές να μάθουν να γράφουν την πράξη της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων και να είναι σε θέση να αναλύουν αριθμούς σε αθροίσματα. Απώτερος στόχος είναι η εξοικείωση με την πράξη της πρόσθεσης […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γνωρίζω τα αριθμητικά μοτίβα – Εισαγωγή στην προπαίδεια
Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο φέρνει τους μαθητές της Β΄ Δημοτικού σε μια πρώτη επαφή με την έννοια της προπαίδειας. Στόχος του βίντεο είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με την έννοια των αριθμητικών μοτίβων (προπαίδειας αριθμών), μέσα από τη χρήση είτε της αριθμομηχανής είτε του πίνακα τιμών. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εξασκηθούν στην προπαίδεια, […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς αριθμούς
Εκπαιδευτικό βίντεο που έχει ως στόχο την εισαγωγή των μαθητών στην έννοια των δεκαδικών αριθμών. Μέσα από σχετικές δραστηριότητες, επιχειρείται οι μαθητές να κατανοήσουν την αξία θέσης των ψηφίων των δεκαδικών αριθμών, ώστε να μπορούν να συγκρίνουν δεκαδικούς αριθμούς. Επιπρόσθετα, στόχο του βίντεο συνιστά η εξάσκηση των μαθητών στην κάθετη πρόσθεση δεκαδικών αριθμών, κάτι που […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γνωρίζω και σχεδιάζω παράλληλες και κάθετες μεταξύ τους ευθείες
Εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τις ευθείες γραμμές. Στόχοι του μαθήματος είναι οι μαθητές αρχικά να κατανοήσουν τη γεωμετρική έννοια της ευθείας γραμμής και επιπλέον να διακρίνουν και να αναγνωρίζουν τις περιπτώσεις των παράλληλων, των τεμνόμενων και την ειδικότερη περίπτωση των κάθετων ευθειών. Απώτερος στόχος είναι η εξάσκηση στον σχεδιασμό παράλληλων και κάθετων ευθειών.
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Γεωμετρικά σχήματα και γεωμετρικά στερεά
Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο εντάσσεται στο θεματικό πεδίο της γεωμετρίας. Στόχοι του είναι οι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν βασικά γεωμετρικά σχήματα (τετράγωνο, ορθογώνιο παραλληλόγραμμα, τρίγωνο, σφαίρα) και γεωμετρικά στερεά (κύβος, ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο, πυραμίδα, σφαίρα, κύλινδρος, κώνος). Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να είναι σε θέση να παρατηρούν και να αναγνωρίζουν τα […]